úterý 22. října 2013

Barevné řasenky

Vzhledem k tomu, že mě baví veselé a celkem výrazné líčení, tak jsem ocenila nový trend barevných řasenek. Teď nemyslím takové ty pubertální, opravdu barevné, spíš myslím řasenky, které na očích nekřičí já jsem fialová, ale takové, u kterých tu barvu poznáte až na určitém osvětlení. Na první pohled vypadají skoro jako černé, ale jsou jemnější a ten barevný odstín se odhalí až při detailnějším zkoumání. Na podzim jsem chtěla nějakou tmavě vínovou, nebo fialovou, tak jsem si pořídila obě :-D. Tou fialovou není žádná jiná než profláknutá od Dermacolu. Švestkovou jsem si pořídila od Benefitu během Dnů Marianne. Pokusila jsem se i o inspiraci na líčení těmito řasenkami. Jen opravdu nejsem spokojená s tím, jak mi ty oči foťák vyfotil, že nejsou pořádně jednotlivé barvy vidět :-(.

Benefit BADgal plum - Dermacol Magnum Mascara

Dermacol Magnum Mascara - odstín Violet

Řasenka má pro mě super štěteček, preferuji totiž ty klasické štětečky, plastové nemám moc ráda, a navíc má super velikost. Co mi ale nevyhovuje je to, že strašně rychle zasychá. Což mě štve, protože se velice špatně nanáší a vrství. Mám pocit, že se s ní nedají skoro nanést dvě vrstvy, protože je strašně slepuje. Dokonce jsem musela po dlouhé době použít rozčesávač řas. Vypadaly totiž jak muší nožky (což je trochu vidět i na fotkách...). To bude způsobeno tím, že je voděodolná. Co se týče odlíčení, tak je to trochu náročnější, ale odličovač na voděodolný make-up si s ní celkem poradí. Barva je to temně fialová, které spíš barvu řas zjemní, není to tak tvrdé, jako černá řasenka (i když mě černá řasenka vůbec nevadí).

Dermacol Minerální oční stíny MOON, odstín 04; Avon SuperShock Gel Eyeliner Pencil, odstín black; RIMMEL Scandaleyes Waterproof Kohl, Kajal, odstín 013 Purple; Dermacol Magnum Mascara - odstín Violet










Benefit BADgal plum

Tak tahle řasenka má pro změnu zase švestkovou barvu, ta se mi líbí ještě víc, než ta fialová. Štěteček je také super, je klasický a trochu větší než ten u řasenky od Dermacolu. Mnohem lépe se nanáší, krásně se vrství a skvěle rozčesává řasy. Na nich působí trochu světleji, připomíná mi spíš hnědou, takže bude skvělá na blondýnkách, ale na mých tmavě hnědých očích vypadá také dobře.

Avon SuperShock Gel Eyeliner Pencil; Αvon glimmerstick diamonds, odstín sugar plum; L’Oreal  Infallible Eyeshadow, odstín 557 Glistening Garnet; L’Oreal  Infallible Eyeshadow, odstín 341 strawberry blonde; Benefit BADgal plum








Porovnání:

 Dermacol Magnum Mascara - Benefit BADgal plum

Benefit BADgal plum - Dermacol Magnum Mascara



2 komentáře:

  1. Ta fialová je jedna z mála, co se mi líbí...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. ta fialova je urcite lepsia :)

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH,75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat