pondělí 7. října 2013

Lakovací okénko - China Glaze for Audrey

Laky China Glaze jsem si přivezla z USA, vedly neonky, ale do téhle zvláštní barvy FOR AUDREY jsem se zamilovala hned (a ten název odstínu!). Na nehtech sice lak vypadal trochu jinak, než jsem čekala, doufala jsem, že bude víc došediva, ale výsledná barva také špatná není. Trochu jsem měla pocit, že se bude hodit na podzim, ale bude asi spíš jarní.

Co se týče kvality laku, tak jsem mile překvapena. Na to, že má konzistenci pastelové barvy, která po první vrstvě nechává na nehtech šmouhy, vypadá dobře už po první vrstvě. Ale přece jen je lepší nanést vrstvy dvě. Jsem z laků ChG docela nadšená, dřív jsem o nich hodně četla, ale netušila jsem, že budou tak super! Kam se na ně hrabe Orly, OPI nebo Essie!






4 komentáře:

  1. Pěkný je, ale barva se mi taky hodí spíš na jaro. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? Zjistila jsem to až po nalakování, ale nevadí, na jaro se taky hodí :-D!

      Vymazat
  2. Moc pěkný!:) Nějakou takovou barvu mám právě teď na nehtách ale od NYC :))

    OdpovědětVymazat