pátek 4. října 2013

Tip na skvělý odlakovač!

Mou vášní jsou (mimo jiné) laky na nehty. Nehty si lakuji permanentně už tak možná osmnáct let, bez nalakovaných nehtů vycházím do denního provozu minimálně. Jen když mám pár dní volna, tak toho využiju k regeneraci a zásobuji je různými olejíčky apod.

I po takové době si sice stále nehty pořádně a čistě nalakovat neumím :-D, ale s čistým svědomím mohu říct, které laky jsou podle mě dobré a které horší. To samé platí o krycích a podkladových lacích a o odlakovačích... Lakování nehtů je fajn, co je ale peklo je odstraňování barvy z nehtů. Myslím, že to asi nebaví nikoho a já to opravdu nesnáším. Lak mám téměř vždy všude na kůži kolem nehtů, zvlášť, pokud se jedná o výraznou barvu. Zkusila jsem hodně odlakovačů různých značek, i dražší (ale zase ne moc, protože zrovna na odlakovači se dá ušetřit), s acetonem i bez acetonu, používám 100 % bavlněnou vatu... a pořád je to odlakování stejná bída :-(. Ale teď jsem objevila něco, co by mohlo fakt fungovat – odlakovač s houbičkou od Sephory.




Tyhle odlakovače s houbičkou znám ještě z dřívějška, ale nikdy nebyly nic moc. Letos jsem si jeden koupila v USA. Bylo mi jasné, že tři týdny s jedním nalakováním nevydržím, tak jsem tam jela s tím, že si ho tam koupím a před odletem ho prostě vyhodím. Vůbec nebyl špatný! Až mi bylo líto, že si ho nemůžu přivézt.

Od Sephory jsem už měla ten klasický a ne že bych si stěžovala, ale nijak zázračný mi nepřišel. Na jeho houbičkového brášku jsem koukala už delší dobu, ale upřímně se mi za něj nechtělo dávat 240,-. Navíc jsem k tomu houbičkovému systému dost nedůvěřivá, protože mám pocit, že se ta houbička brzy zašpiní. Pak se objevila na nějakém blogu jeho velice pozitivní recenze a já byla nahlodaná. A teď jsem objevila, že mají v Sephoře akci na vše na nehty – sleva 30%! To je už docela dost, nejběžnější je těch 20.

To jsem už neodolala a téhle slevy nakonec využila. Odlakovač jsem zkusila hned po příchodu domů, lak z nehtů už musel pryč, a jen jsem čuměla! Nehty jsem měla nalakované hodně tmavou (fialovošedivočernou) barvou, jednou jsem nehtem zatočila vyndala a lak byl úplně pryč. Nebyl ani na kůži kolem nehtů ani na nehtech. Jsem opravdu nadšená, protože jsem během ani ne pěti minut měla čisté nehty, žádný bordel od vaty.




Takže tento odlakovač mohu jen doporučit, protože jsem poprvé objevila odstraňovač laku na nehty, který funguje a odlakování je s ním strašně jednoduché! Vůbec těch peněz nelituji!

2 komentáře:

  1. ja mám presne takýto istý typ len od Bourjois. A možem teda povedat, že je fakt perfektny...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, dekuju za recenzi, asi vyzkousim :)
    Sororessa

    OdpovědětVymazat