neděle 17. listopadu 2013

Opožděné říjnové novinky

Trochu opožděně, ale přece! Jsou tu říjnové novinky a tentokrát s celkem málem produktů. Asi mám podzimní depku :-D. 

Sephoře měli akci na výrobky na nehty. Někde jsem četla chválu na jejich odlakovač s houbičkou, tak jsem se rozhodla, že ho zkusím. Jak obstál, jste si mohli přečíst tady. Také jsem si konečně pořídila matující lak od OPI. Koukala jsem na něj dlouho, ale nechtělo se mi za něj dát ty peníze, ani ve slevě, tak jsem si koupila dva jiné matující nadlaky, abych ve finále stejně skončila u toho OPI :-D. A to mě štve, pořád jsem se ještě stopro nenaučila, že nemá cenu hledat levnější náhradu, že člověk může nakoupit x levnějších dvojčat vámi vyhlédnutého produktu, ale stejně ve finále skoro vždy skončí u toho původního! Kdybych si tu věc koupila rovnou, ušetřila bych spoustu peněz i námahy. Sice se o to snažím, ale ne vždy se podle toho řídím!



Ty dvě malé krabičky jsou vzorky CC krému a BB krému na oči, obojí značka Sephora. Dostala jsem je na Václaváku a paní byla moc hodná a ochotná a musím říct, že ten CC není vůbec špatný! A nenechte se vyděsit tou oranžovou barvou. Pokud nejste vysloveně bledule, tak se barva přizpůsobí té vaší, tak nějak se vpije, takže na pokožce po chvíli už oranžový není ani náhodou. Ten oční BB krém je takový průměr. Připomíná mi roll on od Garnieru, taky skoro nekryje, takže je vhodnější spíš pro někoho, kdo nemá kruhy moc výrazné. Já ho používám pouze pokud se nemaluji, třeba na chatě, kdy ale stejně vyrážím mezi lidi. Je perfektní, protože nevytvoří silnější vrstvu a není potřeba ho zapudrovávat.

Dalším úlovkem ze Sephory, tentokrát z výprodejového stojanu, je metalický lak od Essie odstín 626 Steel-ing The Scene. Tahle značka v Sephoře už úplně skončila, tak se zbavují zásob. Na podzim mě připadá ideální!



Do Douglasu moc často nechodím, necítím se tam dobře a značky, které tam najdu, mě příliš neberou (až na ten v Debenhamsu uprostřed Václavského náměstí, kde mají nově Inglot (konečně v centru) a NYX. Teď sem ale udělala výjimku a když jsem procházela kolem této drogerie Na Příkopech, zašla jsem i dovnitř. Mířila jsem pro jedinou věc – Lou z Get The Louk tak strašně opěvovanými odličovacími ubrousky (někde se totiž zmínila, že skvěle odlíčí i tu barevnou řasenku od Dermacolu). Tak tedy já nevím, co dělám špatně, ale podle mě jsou úplně na nic! Může stejný výrobek (např. ty odličovací ubrousky), na dvou lidech fungovat tak rozdílně? Asi můžou! Ale oči jsem jimi třela úplně stejně jako jiným odličovačem. Trvalo mi to pěkně dlouho a stejně jsem nebyla úplně odlíčená :-(. Ale co mají skvělé, je balení. A na krém na ruce od Essence jsem se nechala „ukecat“ od paní u pokladny.



A další nákup byl spíše cestovatelský - periodikum Země světa o Berlíně jsem koupila, protože jsme se tam v říjnu chystali a průvodce po Litvě jsem si koupila jen tak, protože byl v akci v Levných knihách a já se tam chci jednou podívat, tak proč si ho nekoupit za 59,- Tak jsem sehnala i průvodce Marco Polo po Peloponésu, kam se chystáme v létě. A ten stál dokonce jen 29,-. Ještěže jsem si ho nekupovala už dřív jen tak do zásoby!



A tohle už jsou dárečky od mámy ke svátku. Zrovna chvilku po mém svátku jsme byly s mámou na nákupech Reserved a já ji zatáhla ještě do Sephory. Měli akci na exkluzivní značky – zaplatíš dva výrobky a třetí máš za korunu. Už dlouho jsem chtěla novou Benefití tvářenku Rockateur, pak korektor pod oči od NARS (až později, za pár dní, mi došlo, že jsem tento korektor chtěla od MUFE, trochu se mi popletly značky :-D ) a jako třetí výrobek jsem si vybrala oční krém také Benefit. Tak jsem na něj zvědavá. A maminka byla tak hodná, že mi to všechno zaplatila právě ke svátku!




Ještě mám pro vás jeden takový oblékací sukňový nebo šatový fígl. Už ani nevím, kde jsem se inspirovala nebo jestli mě to napadlo samotnou, ale přišla jsem na to, jak vyřešit moc krátké sukně nebo šatypomocí vrstvení. Mám pár delších šatových triček, které jsem dřív celkem v pohodě nosila. Už si v nich ale připadám dost zvláštně, protože jsou hodně krátké. Nebo vloni, koupila jsem si v Promodu skvělou kolovou sukni s koženým efektem za 100,-! Je úžasná, ale po té, co jsem ji přinesla domů a později si ji chtěla vzít na sebe, jsem se v ní necítila vůbec dobře! Velikostně mi byla dobře, nebyla ani extra krátká, ale já měla pocit, že stačí malý pohyb venku a okamžitě se mi bude zvedat, takže jsem ji nenosila. A pak jsem přišla na to, jak podobné problémy vyřešit – vezmu si pod kratší sukně či šaty ještě jednu slebou obtaženou bavlněnou sukni. Skvělé sukně na toto použití mají v H&M za 129,-. Já jich mám doma hrozně moc, snad od každé barvy jednu, takže mám z čeho vybírat. Samozřejmě, že ne pod každým oblečení to bude vypadat dobře, ale obecně pokud je to volnější, tak druhou sukni můžete pod kratší obléct vždycky. Doporučuji, hned se v tom oblečení cítím lépe!

3 komentáře:

  1. Ahoj, jaký máš odstín toho NARSu? už přes dva měsíce naháním v Spehoře Light2 Vanilu aa prostě nikde není - prý NARS nedodal zboží a ani se nijak nevyjádřili Sephoře k tomu, kdy se tak konečně stane =/ a už jsi ho zkoušela? Mně přijde jako nejlepší korektor, který jsem kdy měla, což je trochu vzhledem k nesehnatelnosti mého odstínu trochu smutné =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já mám Medium 1 Custard. Když jsem ho cca před měsícem kupovala v Palladiu, tak jsem se rozhodovala mezi Light a Medium, nakonec mi přišlo lepší to tmavší, ale light tam tím pádem měli... Jen nevím, jestli to byla Vanila, obsluhovaly mě prodavačky, tak jsem odstíny moc nezkoumala. Jojo, připadá mi opravdu dobrý! No na mé kruhy úplně nestačí, ale t asi nic :-(.

      A tím Narsem máš pravdu, já už asi 14 dní chodím do Sephory a chci si zkusit jejich limitku tvářenek a pořád není... A Moora psala, že nemohla Nars sehnat ani ve Francii :-(.

      Vymazat
    2. Ach, tak já to měla podobně a proto mám te´d doma Custard, který je už na mě moc tmavý =D no, jsem to prošvihla a nechala tam asi poslední vanilku, která šla sehnat.
      A Moora už měla štěstí, nakonec sehnala světlý odstín až v Londýně!! =D

      Vymazat