pondělí 18. listopadu 2013

Lakovací okénko – magnetický lak Avon, odstín Magnetic Metal

O magnetickém laky, ale od značky Christian Lay, jsem psala už tady. Na fotkách níže ho mám na prsteníčku. Také jsem tam psala o tom, jak mě první setkání s magnetickým lakem u značky Essence velice zklamalo a nedůvěru v ně u mě zlomil až lak od Christian Lay. U Avonu jsem se opět přesvědčila, že magnetické laky opravdu fungují a že bez větší námahy vytvoří na nehtech docela zajímavý efekt.









Koupila jsem si tmavě šedivo-stříbrný odstín Magnetic Metal, který má v sobě jemné barevné třpytky a je naprosto úchvatný. Co má Avon skvěle vymakané je magnet. U laků od Christian Lay je sice součástí balení, ale je to jen obyčejný surový magnet, se kterým se moc dobře nepracuje, protože, jak se ho snažím přiložit co nejblíže nehtu a třese se mi ruka, tak si ho pravidelně obtisku do laku. Magnet od Avonu si sice musíte koupit zvlášť (pokud ho koupíte společně s lakem, tak stojí 29,-), ale skvěle se s ním pracuje. Vybrat si můžete z varianty motivu do „véčka“ nebo s proužky. Já proužky mám, proto jsem volila „véčko“.




A jak postupovat? Lak je řidší, proto musíte nanést dvě vrstvy (u Christian Lay stačila jen jedna). Nalakujete si tedy nehty jednou vrstvou magnetického laku, necháte zaschnout a pak lakujete vždy po jednom nehtu. Nalakujete nehet druhou vrstvou a když je lak ještě mokrý, přiložíte magnet. Díky takovému plastovému nástavci u magnetu se vám neobtiskne do mokrého laku a očekávané proužky máte hned!




Jsem jím opravdu nadšená, takže uvažuji ještě o jiné barvě. V několika následujících kampaních stojí 99,- a 29,- magnet.

Žádné komentáře:

Okomentovat