pátek 22. listopadu 2013

Sephora vs. Isana aneb srovnání houbičkových odlakovačů

Mojí chválu na odlakovač s houbičkou značky Sephora nejdete tady. Pořád si za touto recenzí stojím, jen jsem objevila něco stejně dobrého, ale o dost levnějšího - odlakovač od značky Isana, kterou seženete v Rossmannu. Já jsem ho kupovala v Berlíně, abych pár dní po návratu zjistila, že ho začínají prodávat i u nás.

Cena odlakovače ze Sephory je, pokud ho nekupujete v akci, cca 250,-, odlakovač Isana stojí do stovky. To je největší rozdíl mezi nimi, protože Isana odlakovává úplně stejně dobře jako její finančně náročnější bráška. Oba odlakovače mají objem 75 ml, jsou bez acetonu a mají černou houbičku. Oba odlakovávájí naprosto skvěle! Zvládnou odstranit i laky se třpytkama, jen to trvá dýl a houbička se o ty třpytky rozdírá. Takže pro zachování co nejdelší životnosti odlakovačů je doporučuji používat spíš na normální hladké laky. Ty ale odstraní naprosto skvěle a já jsem ráda, že se u nás konečně sežene tento odlakovač za normální peníze v normální drogerii.

Pokud jsem ještě nezkusily, tak doporučuji. Já nesnáším odlakovávání nehtů a s tímhle odlakovačem je TÁÁÁK JEDNODUCHÉ!



7 komentářů:

  1. takýto odlakovač má aj Bourjois. Ten si skušala? Mne sa páči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o něm, ale nezkoušela jsem ho. Původně se mi totiž nechtělo dát víc jak 200,- za odlakovač a moc jsem navíc těm houbičkovým nevěřila. Pak jsem ale někde četla chválu na ten ze Sephory, navíc na něj byla sleva 30%, tak jsem to zkusila. Ale teď, po dobré zkušenosti s těma dvěma, bych si ho už klidně koupila.

      Vymazat
    2. Aj ja mám ten od Bourjois, ale veru meniť sa mi už moc ani nechce, pretože okrem toho, že odlakuje nechtíky veľmi rýchlo obsahuje aj olejček, ktorý nechty skvelo vyživí a nie sú vysušené ako pri klasických odlakovačoch...takže produkt je to síce drahý, ale už som si kúpila druhý, čiže mi za to fakt stojí
      All I know about cosmetics

      Vymazat
  2. Ten z rossmana už mám doma a těším se na něj, teď ale ještě musím spotřebovat jiný, než se na něj vrhnu. Moc pěkný článek. :)
    K.

    klarascandle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem nevydržela a začala ho používat i přes to, že mám doma ještě dva klasické nedodělané! Ale prostě mi to nedalo, když už jsem si ho koupila. Jsem zvědavá, jestli ti bude taky vyhovovat!

      Vymazat