úterý 5. března 2013

Yves Rocher – novinky v dekorativní kosmetice


Nemám tuhle francouzskou značku moc ráda. Nevím proč, stejně jako spousta lidí nedokáže vysvětlit, proč jim vadí Avon nebo Oriflame. Prostě není mi moc sympatická. Ale manžel má jejich zákaznickou kartičku (zařídila mu ji máma kvůli sbírání bodů), takže nám domů chodí jejich letáčky s dárky za nákupy a se slevami.

Většinou nevím, co si vybrat, protože mi všechno přijde tak trochu předražené, navíc z většiny výrobků, které už mám doma, moc nadšená nejsem. Při poslední návštěvě jsem ale dostala letáček upozorňující na novou dekorativní kosmetiku + nějaké dárky za nákup. Fakt mě zaujala barva jedné z tvářenek a řekla jsem si, že zkusím i rtěnku. K tomu jsem jako dárek dostala ještě jednu rtěnku a vzorek makeupu v tubičce. Tetelila jsem se blahem, protože jsem si odnášela spoustu věcí :-D.

A co jsem si tedy pořídila?

Přirozenou tvářenku, odstín Rouge

Rtěnku Grand Rouge, odstín Rouge Rayonnant

A co jsem dostala?

Lehký rozjasňující make-up Pure Light, odstín Beige 200 Teint Clair, vzorek 7 ml.

Rtěnku pro bezchybné rty, odstín Pistil Beige



Přirozená tvářenka, odstín Rouge


Tahle cihlové červená barva mě zaujala hned už na obrázku. Je matná s jemným leskem, ale musím ji nanášet opatrně, protože bych mohla vypadat jako Nastěnka z Mrazíka a to nemám ráda! Ale když se na štětec nabere tak akorát a ještě se hodně rozmaže na tvářích do ztracena, tak vypadá nádherně a myslím, že na jaro je jako dělaná.

Co se mi strašně líbí je její obal. Je totiž tak akorát velká. Žádný zbytečný plast z krabičky, prostě tam ta náplň pasuje akorát. Krabička vypadá bytelně a je úplně minimalistická. Značku prozrazuje jen vytlačený nápis a znak přímo ve tvářence. Výdrž je normální, i odpoledne je trochu vidět, že jsem použila růž.





zdroj

Rtěnka Grand Rouge, odstín Rouge Rayonnant


Chvíli jsem váhala, jaký odstín si vybrat, protože jich mají hodně. Nakonec zvítězila červeno růžová barva, docela výrazná, ale na rtech se mi líbila. Sice jsem pak zjistila,  že trochu podobnou mám z Avonu, ale ta je trochu víc červenější a trochu výraznější.

Rtěnka je na rtech opravdu příjemná, nijak mě nedráždí ani její vůně ani její chuť. Je prostě super a myslím, že rty i hydratuje.





zdroj


Lehký rozjasňující make-up Pure Light, odstín Beige 200 Teint Clair


Tohle byl dárek na základě nějaké kartičky, kterou jsem v YR odevzdala na pokladně. Vzorek makeupu je relativně velký, protože je v tubičce, takže se dá docela dobře otestovat. A já už rovnou říkám, že pro mě tento makeup fakt není! Je lehký a rozjasňující a proto není krycí a pro mě je tím předem úplně na nic. Navíc mi moc nevoní, barva je ale dobrá. Po jeho nanesení ale bohužel žádný rozdíl nevidím!





Rtěnka pro bezchybné rty, odstín Pistil Beige


Opět dárek na základě letáčku. Rtěnka je dlouhotrvající, proto trošku vysušuje, ale opravdu jen trošku. Jinak je na rtech docela příjemná, jen je trochu parfémovanější než Grand Rouge, což mi moc nevyhovuje, ale nosit ji určitě budu, protože má strašně fajn zlatobéžovohnědou barvu.



zdroj


Jako dárek jsem ještě dostala taštičku a odličovací micerální vodu. Tu jsem už zkoušela a není úplně marná, i když se rtěnkou měla trochu problém, a to je u ní napsáno, že je i na rty!

Takže to je vše z mého posledního nákupu u YR, kam jsem se vydala pro novou dekorativní kosmetiku. A upřímně už tam zase dlouho nemusím. Prodavačky jsou milé, o tom to není, jen mi nevyhovují moc ty výrobky a ta značka. Ale pokud bude za nákup nějaký pěkný dárek, tak určitě zase něco v nabízeném zboží objevím!

Žádné komentáře:

Okomentovat