čtvrtek 14. března 2013

Výprodej v Sephoře a něco navíc


Ponaučení měsíce: Nechoďte do Sephory, když vyprodávají kolekci, aby ji mohli nahradit novou. 

bez blesku

s bleskem

V příloze Ona Dnes mě zaujal tip na bílé oční stíny. Doporučovali bílé mono Sephora. Říkala jsem si tedy, že využiji akci na stíny Sephora 1 + 1 za korunu a vyrazím pro ně. Jenže ty bílé matné (odstín Let It Snow) v nabídce nebyly... Nevím proč je potom dávají do aktuálního čísla časopisu, když už ani nejsou v nabídce! Tak jsem si místo nich vzala bílé perleťové se třpytkami v odstínu Wedding Day N° 24 a doplnila je o matné hnědovínové v odstínu Red Wine N° 31. Ale už ty stíny byly dost probrané, takže jsem měla celkem problém vybrat dva odstíny, které by se mi líbily.

s bleskem


bez blesku

Dál mě ve slevovém stojanu zaujala voděodolná tužka na oči a to tak, že jsem si odnesla rovnou tři odstíny - černý, černošedivý a hnědý. Jsou naprosto dokonalé! Čekala jsem, že budou tvrdé, ale to vůbec nejsou! Jsou neskutečně měkoučké a krásně se s nimi pracuje. Připomínají mi gelové linky v tužce (např. od Avonu). Skvěle se hodí na spodní linky, právě proto, že jsou voděodolné, takže lépe drží. Jasně, že nedrží stoprocentně, trochu z vnitřního víčka mizí, ale jsou určitě trvanlivější než ty normální. A jedny stály 60,-, takže je zázrak, že jsem si odnesla jen troje :-D!



černý-černošedivý-hnědý

O tom, že letos zkusím bílý lak na nehty, jsem psala už tady. Sice jsem v tom článku psala, že je super, že si nemusím ten bílý lak kupovat, protože už jeden doma mám... tak teď už mám dva. Ve slevovém stojanu jsem zahlédla matný bílý lak na nehty od O.P.I., Alpine Snow, na tento lak jsem v Sephoře koukala už dřív, ale nikdy jsem se nerozhoupala si ho koupit. Až teď jsem si řekla, že když jsem na něj opět narazila, tak si ho také odnesu. Vím, že bílé laky hůř kryjí, tak jsem chtěla nějaký kvalitní. Musím ale říct, že jsem pěkně zklamaná, protože ani drahý O.P.I (tento byl zlevněný na 230,-) dobře nekryje. Musela jsem nanést dokonce tři vrstvy, abych byla s výsledkem spokojená. Ale vypadá dobře a zdá se, že i docela na nehtech vydří.

bez blesku

s bleskem


A ještě jsem zjistila, že je velice sympatická Sephora na Hlavním nádraží v Praze. Velký výběr zboží a hlavně tam jsou milé prodavačky!

Také se tak těšíte na jaro? Já už opravdu hodně. Zima mi ve své podstatě nevadí, patří to ke střídání období, jen by se měla umět trefit do měsíců, kam patří (ne aby sněžilo už koncem října, na Vánoce bylo jaro, pak kalamita a nově se sníh vrátil v půlce března). Takže už aby tu to teplo bylo! A já jsem na jaro vybavená letošním módním hitem – mikinou místo svetru. V Marks & Spenceru jsem sehnala šedivou květinovou. Zamilovala jsem se do ní!



Také jste tak konzervativní? Já si vždy oblíbím nějakou značku a té zůstávám naprosto věrná. Takže foťáky chci je Canon, mobily jsem si dřív kupovala Siemens a po té, co zrušili výrobu mobilních telefonů, přešla jsem na Samsungy. Lyžařské oblečení mám od Hannah a lyže si vybírám jen Fischer. Jsem holt věrná konzerva!

2 komentáře: