neděle 24. března 2013

Akce v Sephoře podruhé


Radou z minulého článku jsem se neřídila a opět vlezla do Sephory, jen tak na kukačku. Ale jděte do parfumerie „jen tak“, když tam mají akci, že když zakoupíte 4 výrobky dekorativní kosmetiky a doplňků exkluzivních značek a značky Sephora, tak na ně máte slevu 40%!

Samozřejmě, že jsem měla najednou pocit, že není problém dát ty čtyři věci dohromady :-D. Chtěla jsem nový Fake up od Benefitu, pak štěteček na krémové oční stíny od Sephory, dlouho jsem pokukovala i po růžové pinzetě od Sephory a tím čtvrtým výrobkem se stala sephorácké verze „chuby sticku“ – balzám na rty v tužce.



O Fake upu bude vlastní recenze. A co tedy ten zbytek?



Jsem nadšená z toho štětce na krémové oční stíny. Je úplně jiný, než jaký bych si na krémové oční stíny představovala a který na ně používám (ten je z umělých tvrdších štětin a je plochý). Tento je velice jemný, takový bachratý a spíš bych si ho představila na stíny sypké,což mi potvrdila i prodavačka v Sephoře, se kterou jsem se o tom bavila. Každopádně jsem na její doporučení nedala, nedala jsem ani na vlastní pocit a uvěřila výrobci, který přímo na štětci uvádí, že je určný k nanášení krémových očních stínů. A udělala jsem moc dobře. Páni! Ten štětec je bezvadný! Je to první aplikátor, který mi celkem obstojně nanese Maybelline Color Tattoo 24 Hr odstín 15 Endless Purple, které téměř nejde rovnoměrně nanést. Tak tento štětec to dokáže opravdu dobře! Takže na krémové stíny se opravdu hodí, i když to tak na první pohled  nevypadá!





Super je i rtěnka v tužce Glossy lip pencil. Má krásnou barvu a hlavně je strašně příjemná! Mně vyhovuje mnohem víc než Chubby stick. Je téměř bez chuti, což mi vyhovuje, a opravdu mi rty hydratuje.





A na závěr co říct k pinzetě? Je hezky růžová... a obočí trhá opravdu dobře, takže doporučuji.



Tak to bylo k nákupům v Sephoře.

Minulý týden jsem si ještě pořídila tenisky na klínku, po kterých jsem pokukovala už dlouho, ale vždycky mi přišly moc vysoké. Což jsou pořád, ale protože jsem je objevila za 249,- v New Yorkeru ve skvělé barvě i střihu, tak mi jejich výška ani nevadí a musela jsem je mít.

www.polyvore.com

A letos mám v plánu nosit hodně klobouky! Pořídila jsem si další super klobouček v C&A, což už je můj několikátý, takže se těším, až už nebudu muset oblékat pletené čepice. Zima mě už fakt nebaví!

2 komentáře:

  1. Hmm ten štětec vypadá lákavě =) no skoro všechno vypadá lákavě, až na ty boty, vypadají jak kopyta, ještě jsem nepotkala slečnu, které by slušely. Někdo zase prohlásil, že je to moderní a teď to nosí každý, aniž by se podíval, jak v tom vlastně vypadá, asi jako gumáky :-/ no nic, každý má jiný vkus a stejně tak právo si nosit, co chce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten štětec je fakt dobrej!

      Právě proto jsem si ty tenisky koupila za 250,-, víc bych za ně asi nedala :-D. Ale mě se právě docela líbí jak při pohledu na sebe do zrcadla, tak i na různých blozích na fotkách. Stejně jako v dešti nosím holinky :-D. Ale mám od Benettonu a na první pohled vypadají jako kozačky. Mně se zase nelíbí takové ty boty na stejně vysoké platformě (myslím, že se jim říká creepers). Ale někomu se očividně líbí, takže jak píšeš, s tím vkusem je to někdy těžké!

      Vymazat