pátek 8. března 2013

Lakovací okénko IV. - Avon nailwear Pro - Inspire a Arctic Waters

Dalšími laky v lakovacím okénku jsou opět dva od Avonu. Někdy nevím, jakou barvu na nehty vybrat, tak použiji dvě. Jednou barvou si nalakuji všechny prsty, kromě jednoho, a na malíček nebo prsteníček nanesu lak jiný. Což je případ i téhle manikúry. Teď je mezi celebritami strašný hit, lakovat si prsteníček jinou barvou (někde jsem se dočetla, že to značí, že jste zadaná :-D). Já to nosila už před x lety, ale většinou jsem si jinou barvou lakovala malíček. A teď je to moderní! Asi jsem o něco napřed, aniž bych to věděla :-D!

Modrá se zelenožlutou mi přišla jako dostatečně kontrastní kombinace, ale zároveň se mi pohromadě ty barvy moc líbí, tak jsem to pro vás zvěčnila.



Arctic Waters 
 Inspire
Jinak ta žlutozelená bude super na léto! Neony jsem pořád neopustila!

1 komentář:

  1. Those nail polishes look so cute!
    I'm your new member!
    Check out my blog too if you like :)
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    OdpovědětVymazat