úterý 11. června 2013

Tip na super podkladový lak a nové laky na nehty...

Podkladových laků mám spoustu, vždy si pořídím nějakou novinku, která mě zaujme a je v Avonu v akci a lakuji si jimi nehty tak nějak na střídačku podle toho, který lak zrovna doma najdu. Když se mi ale začaly třepit nehty a nic nepomáhalo, narazila jsem v prodejně Ryoru na laky od Four Seasons, které už znám docela dlouho. Chvíli zkoumala nabídku a pak si odnesla Vápník pro nehty. Ale stejně jsem se s ním nelakovala pravidelně, ale střídala různé podkladové laky.



A pak jsem začala pozorovat, že mi na tom laku od Four Seasons lépe drží barevný lak (samozřejmě přelakovaný Better then gel nails od Essence). Začala jsem se tedy lakovat jen jím a navíc jako bonus zjistila, že mi po něm pravděpodobně rostou strašně rychle nehty. Nevím jak moc je to možné, ale faktem je, že si je musím stříhat snad každých čtrnáct dní, což je docela vopruz, i když si na to, že mi rostou vlastně nestěžuji... Myslím, že se mi po něm i méně třepí ty nehty a méně se lámou. Ale mně se nehty nelámaly nikdy (tak snad mě to ještě nečeká...).

Shrnutí:
  • skvěle na něm drží barevný lak
  • rychleji mi po něm rostou nehty
  • nehty se mi už tolik netřepí
  • v lahvičce vydrží velice dlouho
  • sympatická cena – kolem 50,-


A co ty nové laky na nehty?

Vezměte mi peníze i kreditku! Já mám prostě závislost na lacích na nehty! Mám jich už tolik, že je snad nevylakuji do konce života a mám štěstí, že mi laky na nehty skoro nezasychají. rozšířila jsem tedy sbírku o pár letních odstínů.

U mě klasika od Avonu, čekejte s nimi lakovací okénko
Odstíny: seduce me strawberry a divine lime

Limitovaná novinka od Maybelline Colorama, ten bílý má být podkladový, který zvýrazní barvu dalšího laku, a na něj se má nanést ten neonově růžový . Ještě jsem nezkoušela, pak uvidím.
odstín 51 a 189

Konečně doplnily zásoby, už jsem v to ani nedoufala a hle, dnes kouknu do stojanu GS a co nevidím - mají laky Stars, tak jsem si rovnou vzala tři odstíny... Tak moc je různé blogerky ve svých článcích vychválily!
Odstíny: SAPHIRE - LILA - INTENSE CORAL 

A nesmí chybět ani má oblíbená značka Korres. Dlouho jsem si už od nich chtěla lak pořídit, tak jsem využila slev v rámci VIP nákupů v Myslbeku a mám dva letní odstíny. bude o nich samostatný článek.
Odstíny: 34 Pastel Lemon a 43 Coral Pink



2 komentáře:

  1. Pěkně jsi pokoupila..Coloramy jsou super..a ty barvičky z Avonu..nádhera..:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první lak od Avonu bych brala hned, na ten druhý bych nejspíš neměla odvahu :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat