neděle 2. června 2013

Co v módě nechápu? A také si trochu postěžuji!

Mám jarní depku! Nemám na nic moc náladu, což se projevilo i na blogu, protože jsem já, ostuda, za květen stvořila jen jeden článek! Ale když to nejde, tak to nejde. I tento mám už nějakou dobu rozepsaný! Takže červen začnu kecacím příspěvkem.

V minulých týdnech se na některých blozích objevily různé „hejtovací“ příspěvky na téma, co autorky moc nebere. Tento typ článků mi připadá super, ale mám pocit, že bych se jen opakovala, protože u každé z holek jsem našla něco, s čím jsem se mohla ztotožnit a naopak tam vždy bylo něco, s čím jsem nesouhlasila. Rozhodla jsem se upravit si zpracování podle svého a tady máte výsledek. Takže čemu nerozumím a co mi připadá hrozné?

  • legíny k sukni

Obecně mi legíny vůbec nevadí, sama mám doma několik barev a celkem dost je nosím, jsou pohodlné. Nosím je ale s nějakým delším topem, něčím mezi dlouhým trikem a šaty (na šaty moc krátké, na klasické tričko moc dlouhé), nebo delším svetrem. Prostě něčím, co alespoň částečně zakryje zadek. Co se mi ale opravdu nelíbí jsou legíny k sukním nebo k šatům. Zkrátka mě ruší, pokud má holka sukni, pod ní něco, co končí u kotníků, a pak boty! Proč si místo legín neobleče silné punčocháče, které zakryjí celou nohu... Ale abych nebyla nespravedlivá, jeden čas se mi docela líbily tříčtvrteční legíny k džínové minisukni, ale nikdy jsem v tom ven nevyrazil a už asi nevyrazím :-).

  • kombinace sukně a kalhot

Něco podobného jako bod výše. Proč nosit tuhle kombinaci? Jaký to má smysl? Mám na sobě buď kalhoty nebo sukni, proč si bože můj přes džíny oblékat sukni?

Každopádně pokud se to někomu líbí, ať to klidně nosí. Já nic podobného v plánu oblékat nemám a když podobný model vidím na ulici, vždy se nad tím pozastavím.

  • podprsenka vykukující z tílek a triček

Tak tohle je klasika asi u všech příspěvků typu módního pekla. Nevadí mi, pokud ramínka od podprsenky víceméně kopírují ramínka od tílka, ani pokud trochu vykouknou z tílka nebo trička. Hrůza je ale podprsenka s ramínky u topu nebo šatů bez ramínek (ta myšlenka trička zcela ztrácí smysl, beru si tento střih přece proto, abych měla nahá ramena, pokud si pod něj vezmu klasickou podprsenku s ramínky, tak jsem si rovnou mohla vzít klasické tílko, ne?). Podobné nelogické mi přijde obléknout klasickou podprsenku pod vršek za krk – opět mi naskočí otázka, proč si pod něj brát klasickou podprsenku, která je na zádech celá vidět.

Jinou kapitolou jsou pak nepadnoucí podprsenky lezoucí zpod tílka na zádech celé...

  • sportovní (lyžařská) bunda ve městě

Oblíbeným cílem všech módních kritiků jsou potom zimní lyžařské bundy k elegantnímu oblečení ve městech. Lyžařská bunda v kombinaci s koženými elegantními kozačkami či botami a elegantní kabelkou je podle mě prostě šílená! Ať mi nikdo neříká, že dotyčná nemá na to, aby si koupila jeden elegantní vršek, který se hodí do města k elegantnímu oblečení?

  • silonky v otevřených botách

Další kombinace, kterou nechápu. Otevřené boty nosím protože je venku teplo a můžu mít holé nohy bez punčoch. Pokud teplo není, tak je logické si vzít plné boty a k nim pak i punčocháče. Navíc se ty silonky přece ušpiní, když vyčuhují prsty z bot. A nevypadá to hezky, i když nejsou vidět švy.

  • „špeky“ vylézající přes pas kalhot

Další nešvar, který mi přijde hrozný, a pokud je to opravdu výrazné, tak je to ještě horší než hrozné... Ale tady jde jen o špatný výběr kalhot, ne každý se musí vejít např. do 38...


A co mi naopak nevadí? 
Tak například holínky... Já mám černé matné od United Colors Of Benetton a v podobném počasí, jako je teď, jsou prostě nepostradatelné! Nemusím řešit, kudy jdu, kam šlapu, navíc jsou moc pohodlné a na první pohled vůbec nevypadají jako holinky ale spíš jako kozačky... A nezničím si jiné boty, které jsou do deštivého dne naprosto nevhodné a promočí se.

A co mě štve kromě počasí (chvíli déšť nevadí, ale čeho je moc, toho je moc)?
Některé mé nákupy kosmetiky ovlivněné blogy. Díky projíždění blogů jsem získala spoustu užitečných rad a tipů, ale zároveň jsem se nechala zlákat na spoustu výrobků, které i přesto, že jsou fajn, skoro nepoužívám, protože mám zajetá svoje líčidla. Tak například stíny. Miluji ty od Loreálu, což jsem psala tady a tady. Ty první jsou stejně úplně nejlepší, jen škoda, že je už u nás nemají. Říkala jsem si to zrovna včera pří líčení očí tmavým stínem, kdy pod oko neodpadlo ani zrníčko...a pak jsem použila ještě jiný odstín z paletky Undressed od MUA a půlku stínů jsem měla pod okem :-(. Stejně tak jsem si pořídila Naked 2, které téměř nepoužívám apod. Ale stejně si plánuji koupit ještě tu malou Naked s matnými stíny, podobné nemám...


A pak mě naštvalo, že Louis Vuitton zdražil zboží! Chtěla jsem si udělat radost ještě jednou kabelkou, o které přemýšlím už dlouho, a až teď měla nastat vhodná doba na její koupi a oni mi to zdraží! Už tak je to předražené. A kdyby se jednalo o nějaké zanedbatelné částky, ale vypozorovala jsem, že ty tašky jsou dražší třeba až o dva tisíce... No nic, na drahé kabelce svět nestojí, jsou mnohem horší věci než zdražené vuittonky, ale pokud si ji chce člověk v nejbližších měsících koupit, tak to naštve...

9 komentářů:

  1. Tak tento článek mi padl do noty.. :) Já totiž nesnáším ponožky v balerínách, nezkombinovanost jednotlivých kousků - tzn. každý pes, jiná ves a také se mi nelíbí batohy na slečnách, které chodí na VŠ a mohli by si už konečně uvědomit, že sem sportovní batoh opravdu nepatří:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S baťohem souhlasím! Naposledy jsem ho měla na střední škole a už i tam jsem se snažila spíš nosit kabelky nebo tašky přes rameno. Nelíbí se mi ani takové ty rádoby elegantní baťohy na notebook, třeba od Samsonite. A některé slečny na VŠ (hlavně na některé) jsou kapitola sama pro sebe!

      Vymazat
  2. Souhlas, nejhorší český dámský outfit je džínová mini /v 99% antisexuálního tvaru/ a nejlépe s nějakými kamínky na kapsách, bělená nebo plísnová), legíny a k tomu adidas tenisky. Značkový, takže dobrý. To si klepu na čelo. A holínky, nějaké minimalistické, jsou naopak super a pokud je počasí na pokraji povodní, tak i dost chytré je mít a vytáhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, třeba v tomhle počasí jsou holínky bohužel hodně praktické :-(... Nevím, v jakých botách, než v těch gumových, bych ven do "rybníčků" vyrazila! A těmi teniskami jsi ten outfit skvěle doladila :-D!

      Vymazat
  3. :D Já zas nechápu ty holinky, vždycky mě napadne, že jde slečna na pole kopat brambory.. nějak se přes to nemůžu přenést, vidím hezky oblečenou slečnu, sjedu pohledem dolů a plesk, holínky :D Podobný problém mám s wedges... Na druhou stranu mi ani tak nevadí legíny k sukni, jako třeba krátké tričko a legíny, ten prosvítající zadek je prostě hrůza, ať ho má slečna jakkoli pěkný. Jo a ombré, všude kolem mě je ombré...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, holínky jsou hodně kontroverzní, ale někdy fakt praktický :-). Ty moje navíc fakt na první pohled vypadají spíš jako kozačky. Ale s těmi wedges naprosto souhlasím. Klínky jako takové mám moc ráda, ale nesmí to být přehnané!

      S těmi legínami máš pravdu, zrovna nedávno jsem chvíli kráčela za slečnou a vypadalo to, že si zapomněla sukni :-).

      Vymazat
  4. Tak já nechápu hlavně ty tříčtvrteční leginy k sukním - zdá se mi, že je to ta nejnelichotivější délka. Ale pravda je, že ještě horší jsou nezakryté průsvitné leginy, obzvlášť na větších slečnách. Na eskalátorech. Děsivé. A holinky chápu teď při povodních nebo do lesů, do města se mi to taky nelíbí. A špatně udělané ombré. Podprsenky jsou evergreen... Koukám, že jsem docela nesnášenlivá:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch legín a slečnách na eskalátorech jsem se musela pousmát, i já měla kolikrát takový děsivý výhled :-)

      Vymazat
    2. Veru, nejsi nesnášenlivá, jen jsou prostě některé neestetické věci, které ti vadí! To já mám kolikrát chuť jít za tou slečnou a upozornit jí na to (na ty průhledné legíny, na to vykukující komplet spodní prádlo apod. :-) ). Ale dobré vychování mi to nedovolí! Já v holinách vyrážím opravdu jen když se ráno vzbudím a leje a leje a leje...

      S těmi tříčtvrtečními legínami máš pravdu týká se to nejen legín! Tahle délka kalhot se dá u vysokých hubenějších holek, jinak to s postavou nic pozitivního neudělá :-D.

      Vymazat