pondělí 1. dubna 2013

Výběrové řízení na asijský BB Cream


Minule jsem rozebrala evropské BB krémy, které mám doma. Teď se chci zmínit o těch asijských.

Dlouho jsem si myslela, že mi budou úplně stačit ty tónovací BB krémy. Jenže kosmetické masáži se utéct nedá, takže jsem se po nějaké době rozhodla, že si pořídím tedy KONEČNĚ i ten asijský.

Jenže jaký vybrat? Na blozích je jich spousta hodnoceno kladně. Prakticky všechny asijské BB jsou hodnoceny kladně. Měla jsem jich několik vyhlédnutých, ale stejně jsem si jen na základě recenzí nedokázala vybrat ten pravý. Někdo vychvaloval ten, někdo zase onen a všechny recenze mi přišly velice sympatické.

Pak jsem v internetovém obchodě cosmetic-love.com objevila sadu několika vzorků asijských BB, která obsahovala všechny mnou vyhlídnuté krémy, a bylo vyřešeno. Objednala jsem si tento balíček a začalo zkoušení. Nebudu podrobně rozebírat každý vzorek, sice vydržel alespoň na třikrát, takže jsem si o jednotlivých krémech základní obrázek zvládla udělat, ale myslím, že by se informace o jednotlivých krémech hodně opakovaly.



Obecně bych chtěla napsat, že mě velice překvapilo, jak velký rozdíl je mezi evropskými a těmi asijskými krémy. Asi nejpřekvapivější pro mě byl rozdíl v odstínu a v krytí. Asijské BB jsou o několik tříd výše, než ty evropské. Holky, pokud budete váhat, jestli koupit některý z asijských BB, tak určitě ANO! Cenově mezi nimi není tak velký rozdíl, ale ve funkčnosti určitě ano. Já už se skoro ani těmi evropskými patlat nechci :-D.

A to podotýkám, že make-up běžně nepoužívám a BB jsem se rozhodla nanášet na čistou pleť, aby plnil funkci i klasického denního krému. Takže si pod něj krém už nedávám.


EVROPSKÝ BB KRÉM
ASIJSKÝ BB CREM
(zkušenost na základě sady vzorečků)
vůně
tyhle krémy jsou většinou velice parfémované a navoněné, což mě moc nevyhovuje
víceméně neutrální vůně, nějakou parfemaci  sice mají ale nic výrazného nebo převoněného
odstín
oranžový, oranžový, oranžový a obecně dost tmavý
pro moji pleť skvělé odstíny, vůbec nejsou moc bílé, přizpůsobí se pleti a jsou krásně přirozené (já mám olivovorůžový odstín pleti a oranžová mi vůbec nesedí)
krycí schopnost
je to spíš tónovací krém, takže příliš nekryje
skvělá, skvělá, skvělá, a to jsem většinou nanášela jednu vrstvu
konzistence
tekutější
krémová


Nejdříve jsem zkusila Missha M Signature Real Complete BB Cream #21 Bright.

Missha potvrdila, že je opravdu skvělá! Super krytí, super barva, příjemná konzistence. Byla jsem téměř v šoku, když jsem si ji poprvé nanesla na pleť. Poprvé jsem se totiž setkala s asijským BB krémem. Myslela jsem, že už mám vybráno, ale pak jsem zkusila druhý mnou vyhlídnutý krém.



Lioele Triple the Solution BB Cream se u mě stal jasným vítězem.

Mezi ním a Misshou zase takový rozdíl nebyl, ale  Lioele mě přišel krycí ještě trochu víc a byl příjemnější.

Špatný nebyl ani Lioele Beyond the Solution BB Cream, ovšem oproti Triple the Solution má menší krytí a méně hustou konzistenci.

Zajímavý mi přišel Lioele Dollish Veil Vita BB Cream. Jestli znáte BB od L`Oreálu, tak tenhle má velice podobnou strukturu. Nejdřív je úplně bílý s malými perličkami a po nanesení se zbarví a splyne s pletí. Na rozdíl od toho od L`Oreálu má po nanesení přirozenou barvu a ne oranžovou.



Značka, která má sice dobré recenze, ale mě příliš neoslovila, je Skin 79. Zkoušela jsem od ní čtyři krémy, ale žádný mě nezaujal tak, abych si některý z nich chtěla koupit. Příliš mi nevyhovuje jejich krytí, je pro mě moc malé.



Poslední trojkou jsou Skinfood Good Afternoon Honey Black Tea BB, TONYMOLY Expert Triple BB Cream, Innisfree Eco Natural Green Tea BB Cream. Tyhle mě nezaujaly vůbec, každý měl nějaké specifické složky (med, čaj apod.) a mě to prostě nevyhovovalo. Byly více navoněné a připadaly mi moc přírodní.



Takže vítězem výběrového řízení se stal Lioele Triple the Solution BB Cream, což mi jen potvrdilo můj předvýběr, protože ten a ještě Misshu jsem měla v užším výběru a jen jsem si to chtěla potvrdit. Takže na druhém místě je Missha M Signature Real Complete BB Cream odstín 21. Třetí místo by asi obsadil Lioele Dollish Veil Vita BB Cream, přišla mi vtipná ta změna barvy.

Hned po výplatě ke mně tedy míří Lioele Triple the Solution BB Cream, už se na něj MÓC těším. A odkud ho objednám? Buď v korejském internetovém obchodě cosmetic-love.com nebo na ebay, už mám vybrané asi dva prodejce.

3 komentáře:

  1. Lioele Triple the Solution je i můj nejoblíbenější. Mám doma asi 8 plných balení asijských BB a tento je z nich opravdu nejlepší.
    Dobře sis vybrala. :-)
    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem taky v tymu Lioele, ale mne prisel Triple mnohem tekutejsi nez Beyond. Navic mi hodne pripominal takovy ten rozjasnujici typ make-upu, ala Lancome Teint Miracle nebo Loreal Lumi.

    OdpovědětVymazat
  3. Having read this I thought it was extremely enlightening.
    I appreciate you taking the time and energy to put this information together.
    I once again find myself spending way too much time both reading
    and posting comments. But so what, it was still worthwhile!


    Feel free to visit my site; Discount Christian Louboutin

    OdpovědětVymazat