úterý 16. dubna 2013

Různobarevná francouzská manikúra

Když jsem zhlédla toto video, musela jsem to také vyzkoušet. Strašně se mi ty různobarevné konečky nehtů zalíbily. Jen jsem použila jiné barvy. Trochu mě naštvalo, že do toho tutorialu neuvedli odstíny jednotlivých laků, protože ten podkladový, světlý, jsem jen odhadovala.

Pokud byste se divili, že video je v maďarštině, tak vězte, že blogger při vyhledávání příslušného videa (když jsem ho chtěla přiložit k příspěvku) nenašel tu anglickou verzi, kterou jsem potřebovala. Dohledala jsem jen tohle... Ale ono se tam stejně nemluví a nic se nepíše, takže v té hatmatilce je jen nadpis videa. V angličtině najdete video pod tímto názvem AVON trendy nailwear tutorial 2

Barvy na konečky se odvíjí od mého oblíbeného spektra barev a jejich řazení za sebou. A omluvte prosím tu šílenou záděru na mém palci, stane se, a druhou rukou pořádně fotit neumím.

Použila jsem pouze laky AVON Nailwear Pro a Speed Dry. Jako světlý podkladový lak jsem si vybrala Speed Dry Ballerina. Žlutý lak na palci je Naiwear pro Sunshine, na ukazováčku mám oranžový Coral Heat, na prostředníčku červenooranžový Speed dry Mambo Melon, na prsteníčku růžový Srawberry a na malíčku Fast Time Teal.








Každopádně jsem i po letech lakování na manikúru naprosto levá, udělat ty špičky nehtů je u mě porod! Občas některé prsty i přelakovávám.

9 komentářů:

  1. Tak to se mi líbí mooc..určitě zkusím :) ! Teď na jaro je to krásné

    OdpovědětVymazat
  2. to je podla mna pekne! ja si akurat neviem robit peknu franc. vzdy ju mam strasne kryvu :(

    Inak ak hladas nejaku peknu a lacnu ceruzku na oci tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/f-kozmetika-neodchadzaj.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky neumím! Moc se mi fr. manikúra líbí, ale nikdy není podle mých představ :-D.

      Vymazat
  3. na tom videu to vypadá tak jednoduše,ale vsadím se, že skončím přilepená lakem ke stolu :D tobě se to ale moc povedlo :) dřív jsem používala takové ty zahnuté papírko-šablonky, ale ani to mi nepomohlo :D Dávám like na facebooku (petra lorencová) a bloglovin (#17), můžeš mi dát like zpátky, udělalo by mi to velkou radost :) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Oplácím a lajkuju :-).

      Jinak to, že se mi to povedlo je výsledkem odlakovávání a opětného lakování několika nehtů, protože se každý se mi povedl napoprvý :-D.

      Vymazat
  4. Vždycky jsem si myslela, že francouzská manikura má být jen bílá a nic jiného se mi nemůže líbit. Začínám měnit názor, tohle vypadá celkem sympaticky. :) Na jaro ideální. Proč ne.

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to právě taky hrozně na jaro zalíbilo. Jako v zimě se to asi moc nehodí, ale jaro a léto je na podobnou manikúru ideální!

      Vymazat
  5. Zrovna vybírám, které si objednám, jsou v akci za 59 Kč. Už jsem si vybrala odstín Swift Sherbet, asi k němu přidám ještě Mambo Melon, vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat