úterý 18. prosince 2012

Vánoce na nehtech

Jeden krátký článek, jak mě inspirovaly Vánoce při lakování nehtů. Nečekejte ode mne nějaké vánoční stromky a dárečky umně vykreslené na manikúře. Jsem na to naprosto levá, navíc se mi to ani moc nelíbí. Při lakování mě spíš inspirovaly barvy charakteristické pro Vánoce (červená a zlatá). Když jsem přemýšlela, jak si zase nalakovat nehty, tak mě napadla kombinace červené s perletí a zlatých velkých a malých třpytek. Odlakování bude sice pěkný vopruz, ale výjimečně to skousnu. Měla jsem prostě na tuto kombinaci náladu.

Červený lak je od Avonu nailwear pro, odstín ruby slippers, který má v sobě zlatavou a stříbrnou perleť a přes něj jsem nanesla lak od Essence colour&go, odstín 67 make it golden. Z výsledku jsem nadšená! Naprosto ve mně evokuje Vánoce!
s bleskem

bez besku





Žádné komentáře:

Okomentovat