sobota 8. prosince 2012

Předvánoční nákupy


Sice nemám ráda, když mi jdou za sebou dva články s podobnou tematikou, ale když už to mám nafocené, tak se mi nechce tvořit nic úplně nového. Takže budete mít ještě jeden tak trochu nákupní článek!

Chtěla jsem trochu šetřit, ale tento výplatní měsíc mi to nějak nevyšlo, tak se na to chystám od prosince :-D. Jenže co dělat, když mají v akci věci, které už delší dobu chcete, a tak jako tak byste si je za nějakou dobu pořídili? Tak potom je samozřejmě lepší využít zvýhodnění, které na ně zrovna je...

I já podlehla BB šílenství a jeden krém si koupila. Je to HYDREANE BB KRÉM od La Roche-Posay. Koupila jsem ho v lékárně Lloyds s dvaceti procentní slevou (akce od O2). Bude na něj brzy samostatný článek s recenzí.



Samotný článek bude i na paletky od MUA a kaviárový lak na nehty.



O těchto linkách, ale v černé barvě, jsem psala už v Říjnových ANO a NE. Jsem z těch linek nadšená, takže jsem si musela pořídit i hnědou variantu.




Korres má také předvánoční akce, takže jsem ani z jejich prodejny neodešla s prázdnou. Akce se týká sprchových gelů, kdy když koupíte jeden sprchový gel, tak druhý dostanete zdarma. Nevýhodou je, že ty gely jsou už nakombinované a zalité ve folii, takže si nemůžete vzít dva gely, které chcete. Ale myslím, že i tak se dá z těch jejich kombinací vybrat. Já si vzala podruhé vánoční vanilku se švestku a tak trochu pánský cedr.

Další akcí je sada, kdy k očnímu krému z divoké růže získáte zdarma 24 hodinový růžový hydratační denní krém v hodnotě 635 Kč (mají buď pro mastnou nebo suchou pleť). Dlouho jsem přemýšlela, jestli do toho jít, ale protože jsem si ten krém na oči chtěla stejně v nejbližší době koupit (měl by být rozjasňující, proti kruhům pod očima), tak jsem si řekla, že ten denní krém určitě užiji taky. Je rozjasňující, takže v zimě, ale i v létě by mohl být fajn.



Sephoře mě už dřív zaujala sada od Lancôme, kdy za cenu řasenky dostanete menší balení odličovače a menší tužku na oči. Také jsem chvilku váhala, ale protože jsem dostala slevový kupon na slevu 20%, řekla jsem si, že do toho půjdu. Už  jsem psala v Zářijová ANO (překvapení) a NE (zklamání), že jsem z řasenky Hypnose Star opravdu nadšená a že i když jsem zastánce levnějších řasenek, tak že by tohle mohla být moje první drahá řasenka. Takže bych si je stejně brzy koupila a takhle jsem za cenu řasenky měla ještě dva další výrobky!



Zbytek jsou už takové maličkosti na sebe. Květované kalhoty z Marks & Spencera se mi moc líbily, navíc jsem měla za nákupy z minula nějaké slevové poukázky. Musím říct, že to jsou neskutečně pohodlné kalhoty! Vůbec mi nelezou dolů (na rozdíl od těch šedivých jeggins ze ZARY z Vídně, které si musím pořád vytahovat) a nikde netlačí. Musím říct, že jsou tak super, že jsem využila ještě další slevy 28% a koupila si ty samé, ale ve vínově fialové barvě. Dlouho jsem už nebyla tak nadšená z kalhot. Navíc je mají rozdělené podle délky, takže nemusíte řešit, že vám jsou dlouhé nebo naopak krátké!



Punčocháče jsou už klasika z Tezenisu za 79,-. Mohu jen doporučit, v Tezenisu mají ty nej punčocháče za směšnou cenu. Já jsem si už vloni zamilovala sytě modrou, a přesně tu barvu jedny z nich mají. Druhé jsou šedivá klasika.


Zelené triko na cvičení jsem měla v H&M vyhlídnuté už dlouho. Nekoupila jsem si ho ale hned a pak ho už nikde v mě dostupných prodejnách ve velikosti M neměli. Sjela jsem tedy opět do Galerie Harfa, kde jsem si ho původně zkoušela a kupodivu ho tam ještě v mé velikosti měli. Navíc jsem využila slevu 125,-, kterou jsem našla u časopisu InStyle a Marianne (mám tedy dvě). Ty náušnice za 70,- jsem tam opět nechat nemohla. Už jen proto, že se mi od začátku líbily



Poslední věcí je opět sytě modrá kabelka. Podobnou barvu jsem hledala už dlouho, ale nikde jsem nesehnala tu správnou. Vyřešili to až Vietnamci ve velikém obchodě Na Poříčí, kousek od Bílé Labutě v Praze, kde jsem objevila tuto kabelku nádherného tvaru i barvy za 399,-. Nemohla jsem ji tam nechat!



2 komentáře:

  1. Jeee kosmetika MUA, zrovna od nich čekám balíček.

    Kabelka je nádherná.

    Kosmetika je boží. Skvělý výběr.

    Náušnice z HM jsou krásné, taky jsem na ně koukala. :)

    Jooo a jsem tvá nová čtenářka. :)) Těším se na další takový článek new in. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Na MUA jsem taky nedočkavě čekala, ale naštěstí jsem se už dočkala :-D.

      A sledování blogu oplácím, ten tvůj se mi líbí! :-D.

      Vymazat