úterý 14. srpna 2012

Korres - můj list přání (my wishlist)


Myslím, že tzv. wishlisty jsou docela praktické. Já si třeba píšu i do diáře na zvláštní samolepicí papírek, co mám vyhlédnuté a co bych si ráda pořídila. To se týká hlavně kosmetiky Korres. Asi jste jí ode mne už zahlcení, ale ty články dotáhnu do konce a zveřejním ještě to, co bych si v nejbližší době ráda pořídila. To, že to ještě nemám, je dané hlavně tím, že mám zatím doma spoustu jiných výrobků, které bych ráda alespoň částešně vypotřebovala.

1.      Oční krém s divokou růží – krém by měl být rozjasňující a měl by pomáhat proti kruhům pod očima (což je, jak jsem už psala jinde, můj asi největší kosmetický problém). Ráda bych ale vypotřebovala oční krém od Clinique a teď jsem navíc dostala krém od kamarádky, tak nevím, kdy na tenhle přijde řada...

2.      Korektor s granátovým jablkem – korektor, který by měl maskovat kruhy pod očima, mají ho ve třech odstínech a už jsem ho zkoušela v obchodě. Je hodně hutný a mohl by i fungovat. Doma mám opět asi pět korektorů, které používám na kruhy pod očima, hlavně podle nálady, ale v tomto případě opravdu na vypotřebování čekat nebudu a pořídím si ho do sbírky. Alespoň budu mít srovnání.

3.      Pečující lak na nehty – další položkou je/jsou laky na nehty. Ještě jsem nevybírala odstín, ale nejvíce se mi zatím líbí odstín granátového jablka. Laků mám doma víc než hodně, takže na koupi zatím také nespěchám.

4.      Rtěnka s mangovým máslem – ještě nemám vybraný odstín, ale ta mě opravdu láká.

5.      Deodorant Equisetum - 24 hodinový deodorant s přesličkou – na internetových stránkách Profimedu je napsáno toto: „Kuličkový deodorant obsahuje organický extrakt z přesličky, který zabraňuje pocení a vzniku tělesného zápachu. Obsažený aktivní extrakt bisabolol, je bezbarvý viskózní olej, který je hlavní složkou silice Heřmánku pravého a má zklidňující a protizánětlivé účinky. Deodorant zanechává vaši pokožku jemnou a hydratovanou. Výrobek nezanechává bílé skvrny na oblečení. Neobsahuje aluminiové soli. Deodorant má jemnou a unisexovou parfemaci.“ Strašně moc mě láká vyzkoušet nějaký přírodní deodorant a protože používám hlavně ty kuličkové, je tohle jasná volba. Opět stejná situace jako u předchozích produktů – doma mám rozdělané deodoranty asi tři, takže zatím váhám... uvidím, ale nejpozději na příští léto ho chci!

Zdroj obrázků: www.profimed.cz

2 komentáře:

  1. Jé, tak to se shodneme ve všem, taky bych si ráda něco z těch věcí pořídila a jako první asi přijdou laky a rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  2. mna tiez laka nieco od korresu s divokou ruzou:)

    OdpovědětVymazat