úterý 21. srpna 2012

Denní líčící rutina + zbytečné nákupy


Jsem skvělý objekt obchodníků. Pokud mám pro něco slabost, strašně lehce se nechám ovlivnit a koupím si tu věc. Takhle to mám poslední dobou s líčením. Poslední dobou myslím období, kdy sleduji různé blogy, hlavně ty kosmetické. Sakra, proč si pořád kupuji nová malovátka, když stejně používám to samé?!?!

Takže, jak vypadá mé běžné ranní líčení?

Nesnáším vstávání před devátou hodinou, jenže v zaměstnání si člověk nemůže moc vybírat, takže vstávám nejčastěji v 6:10. Nasnídám se a pak už následuje líčící rituál v podobě:
  1. korektoru na pupínky
  2. korektoru na kruhy po očima
  3. vše zapudrovat pudrem, který mám zrovna po ruce a který se hodí na dané roční období
  4. nanesu tvářenku (ty se mi od začátku sledování blogů nějak rozmnožily, ale ty jediné fakt pravidelně používám...)
  5. oči zvýrazním stíny v barvě, která bude ladit s oblečením (většinou používám mono stíny, které pak rozmažu do ztracena)
  6. linku pod okem a na víčku nakreslím tužku na oči, nejčastěji gelovou tužkou od Avonu
  7. vše zakončím řasenkou.
  8. to je vše...
Tímhle se nyní hlavně ráno líčím.
Nevím, na co tedy mám sadu na úpravu obočí – obočí je jednou z věcí, které si prostě neupravuji. Chtěla bych, také proto jsem si koupila tu sadu, ale myslím, že to neumím a mám pocit, že by to vypadalo nepřirozeně. Navíc jsem s ním spokojená a nemám pocit, že ho upravovat potřebuji. Úpravou samozřejmě myslím tužku nebo stíny,  je jasné, že si ho trhám. Nebojte, jako Brežněv rozhodně nevypadám :-D.

Nevím, na co mám čtyři gelové linky v kelímku a tři štětečky, když to s nimi umím jen pokud jsem v klidu, což ráno nejsem, to mám opravdu fofr, takže nemám moc čas opravovat chyby. A možná to s nimi ani vlastně neumím :-).

Nevím, proč mám sadu korektorů a rozjasňovačů od Benefitu (viz má recenze tady ), když stejně zapomínám, že to mám a nepoužívám to. Proč? Protože je pro mě rychlejší popadnout korektory, které mám po ruce.

Nevím, proč si kupuji různé bronzery, když s nimi stejně vlastně neumím pracovat.

Nevím, proč mám tendenci si kupovat stále nové štětce, když je stejně nevyužiji.

A opravdu nevím, proč si mám pořídit paletku Naked 2, když je tak strašně drahá (místo ní bych mohla mít krásnou košilovou parku ze ZARY), ale hlavně když už teď vím, že bych jednotlivé stíny stejně používala jako mono. Nebýt blogů, ani o této paletce nevím a jsem stejně šťastná.

Tak a teď: víte jak to stejně dopadne? Samozřejmě že si Naked 2 pořídím. Jen je otázka KDY! Bude mi zabírat místi v poličce, vlastně ani nevím, kam ji dám, ale budu ji vlastnit!

Máte také podobný problém? Jako že si něco stále kupujete a stejně to nepoužíváte, jelikož máte své rituály, které se strašně špatně mění?

1 komentář:

  1. jsme na tom uplne stejne, spousta tvarenek (pouzivam jen dve), pet rasenek (pouzivam jen Sensibio), asi 7 make-upu (stejne mi sedne jen ten od Lancome), strasne moc ocnich stinu (pouzivam jen dva a to jeste jen obcas), nekolik cernyc linek (nepouzivam, neslusi mi, ale tu ze Sefory s leskem jsem si stejne pred dvema tydny koupila:) no comment. Jinak skvely blog, zdravi Jane

    OdpovědětVymazat