neděle 19. srpna 2012

Co najdete v mé kabelce

Rozhodla jsem se, že se přidám k mnohým a podělím se o to, co obecně nosím ve své kabelce. Kabelku nefotím, jelikož nosím každý den jinou, podle oblečení i denního programu.

Co v mojí kabelce nenajdete je kosmetická taštička. Pokud někam nejdu večer, tak ji skoro nenosím a pokud ano, mám tam jen různé lesky, rtěnky nebo jelení loje, flešku, tužku na oči i na papír, žvýkačky. Nikdy s sebou nenosím pudr, protože vím, že ho stejně během dne nepoužiji.



Vždycky u mě najdete peněženku - tuhle mám z Oilily, dostala jsem ji jako dárek od své drahé polovičky, ale vybrala jsem si ji sama, a je super. Mám na peněženky vysoké nároky, mám jasnou představu, jaká má být a o to je horší ji sehnat... Ale tohle byla láska. Moc se mi líbil ten vzor a navíc mi vyhovovala i funkčně.

Dále s sebou vždy nosím pouzdro na doklady, které je šíleně přecpané, protože v něm mám spoustu vizitek a různých zbytečností, papírků a obrázků, které v tom tahám roky a vyvolávají ve mně sentiment a vzpomínky.

Mobil je jasný. Já mám hrozně ráda ty vysouvací. Pořád se bráním mobilům s dotykovým displejem. Celkem špatně se mi s nimi pracuje.

Další nepostradatelnou věcí je diář. Bez něj ani ránu! Strašně mě ho baví různě vyšperkovávat samolepkami, kreslit si do něj a jednotlivé typy událostí mám rozlišené barevně :-D. Tenhle je od Paperblanks® a je nádherný. A na diář taky pěkně drahý! Ale já už na diářích nešetřím. Mám úplně jasnou představu, jak by měl uvnitř diář vypadat, a pak jen hledám ten pravý a přizpůsobuji představu realitě, ale i přes to, jsou určité prvky, které můj diář mít musí a které v něm naopak nechci! Často si vozím diáře z ciziny, samozřejmě jen pokud ovládám ten cizí jazyk. Alespoň si procvičuji dny v týdnu, měsíce apod. Problém je v tom, že musím být v té zemi v druhé půlce roku, aby už prodávali nové diáře, což se bohužel nestává často.

Je samozřejmé, že s sebou nosím i svazky klíčů - od domova a od práce.

Jelikož nosím brýle na dálku, mám s sebou i dioptrické brýle, které ale stejně zapomínám venku nandavat.

V kabelce nesmí chybět různé jelení loje, lesky na rty nebo rtěnky. Ty střídám každý den podle oblečení a celkového líčení.

Nosím s sebou i tužky. Ráno vždycky popadnu ty nejbližší a hodím je do jedné menších postranních kapes. Snažím se nevynechat ani papírové kapesníčky. Často s sebou nosím i skládací nákupní tašku. Tahle je z Oriflamu. Od nich jich mám několik a některé mám i z Ikea.

Takže tohle je můj kabelkový základ. Většinou měním kabelky každý den, tudíž přendavám z tašky do tašky všechny věci, které jsem popsala.

8 komentářů:

  1. Úplně první mě praštila do očí ta Hello Kitty propiska, ale musím uznat, že se mi v Tvé kabelce líbí hodně věcí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Hello Kitty je moje závislost! Teď jsem se už trochu zklidnila, ale mezi kamarády jsem už s Hello Kitty vyhlášená :-D. A já mám hrozně ráda veselé propisky!

      Vymazat
  2. Jéé, to je věcí! Já obsah své kabelky omezuji na nezbytné minimu, obzvlášť v tomto vedru se mi těžká taška nechce moc nosit :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že tohle je pro mě nezbytné minimum :-D. Ale je fakt, že pokud jdu někam třeba jen večer, tak si beru jen skutečně potřebný věci. Ale bez tohohle základu se v běžném procesu neobejdu. Ale je fakt, že pak mám tašku vždycky těžkou :-D.

      Vymazat
  3. líbí se mi ten diář nebo copak to je!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to diář. Mě se taky moc líbí, navíc je pode mě velice praktický.

      Vymazat
  4. zbožňujem takéto články :)) sledujem ťa a pozývam ku mne na giveaway o knihu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Brýle mám taky vždyčky jen u sebe schované, i když bych je měl mít celý den na sobě. Ae to jsem už dávno vzdal, a teď je nosím jen když je to fakt potřeba - např. při řízení nebo když si čtu. Dokonce jsem si zařídil, abych je nemusel povinně nosit ani při řízení, ale stejně je nosím - přecejen vidím trochu líp. I když mi je teda nepříjemné, že je s nima všechno žlutý. Nedávno jsem si koupil nové brýle a aspoň konečně vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat