neděle 24. února 2013

Konečné slevy a něco navíc


Se slevami jsem ještě tak úplně neskončila! Takže přichází třetí a předpokládám že už poslední článek, kde se pochlubím, co pěkného jsem ulovila, i když já vlastně nelovila, jen jsem tak courala.

Mám docela ráda Promod, ovšem jen když vyprodává své zboží, za plnou cenu nemám moc potřebu si tam něco kupovat. Tak jsem vlezla do toho největšího dole Na Můstku a objevila jsem tam nádhernou kolovou sukni s efektem umělé kůže. Navíc byla v mé velkosti a stála 100,-!!! A opravdu jsem si ji zasloužila, protože jsem zjistila, že má moje velikost zaseknutý zip. Neměla ho rozbitý, jen byl špatně zapnutý a nešel rozepnout. Ale já se nedala! V kabince jsem strávila asi čtvrt hodiny a vehementně se snažila ten zip rozepnout a neroztrhnout. A povedlo se! Sice jsem se pěkně zapotila, ale já to prostě se zipy umím! Takže jsem teď spokojená majitelka sukně, kterou jsem v obchodech hledala celý podzim a nakonec ji teď neplánovaně pořídila za směšnou cenu.



Další novinkou v mém šatníku, kterou jsem chtěla už delší dobu, ale pořád jsem nevěděla, jestli si to koupit a nebo se mi za to nechtělo dávat ty peníze, je khaki zateplená parka. Je z New Yorkeru za 499,- (původně 2000,-) a je fakt přesně podle mých představ.



New Yorkeru jsem si přinesla ještě dva svetry (těch není nikdy dost), každý za 129,-. Nejsou nijak originální – ten starorůžový je oversize a moc se mi líbila jeho barva a ten černý je obyčejný rolák, trochu volný. Oba jsou z moc příjemného materiálu.



Kabelky už nemám kam dávat, ale stále mám pocit, že mi vždy nějaký typ chybí. Ale ty dvě nové se mi ještě někam vejdou :-D. Dlouho jsem chtěla velkou šedou kabelu. Nakonec jsem jednu objevila v Carpise, moc se mi líbila, takže jsem neváhala a pochodovala s ní k pokladně.



Další nákup byl pro mě tak trochu nová zkušenost. Přes internet moc nenakupuji, chci si věci osahat a není nad výměnu peněz a zboží z ruky do roky. Jenže už dlouho se mi líbí typ kabelky, který vidíte níže na fotce a která je hodně populární a profláknutá je hlavně díky ZAŘE. Jenže tam ji měli za šílené peníze (myslím na to, že není kožená) a navíc mi nevyhovoval způsob jejího zavírání. Objevila jsem, myslím přes reklamu na Facebooku, obchod, kde tyto kabelky mají v různých barvách. A nejen je, spoustu jiných a také krásných. Navíc zrovna byla akce 15% sleva na vše, tak jsem neodolala a okamžitě ji objednala. Jsem nadšená – jak z kabelky (přišla nepoškozená, nezmačkaná, je ze super pevného a myslím i trvanlivého materiálu), tak ze samotného obchodu www.svetshopaholiku.cz. Objednala jsem v neděli, hned zaplatila a v pondělí mi už přišel email, že platba byla přijata, objednávka odeslána a v úterý jsem to měla doma! No neskutečný fofr!



V tom internetovém obchodě jsem objevila ještě jednu věc, která jinde není k sehnání – super spirálové gumičky. Poprvé jsem je viděla na blogu u Sandry Leopardové a přišly mi strašně praktické. Předloni jsem si jich šest koupila v Lindexu, takže jsem je měla vyzkoušené, ale od té doby jsem je zase nikde v obhodě neviděla. Až teď na internetu. Můžete je hodně roztáhnout, nevytáhnou se a jsou skvělé na takový ten rychlý rozcuch – drdol, kdy vlasy smotáte to drdůlku. To mi s běžnými gumičkami jde špatně.



Konečně jsem si také došla pro v poslední době tolik vychvalované štětce UBU. Už v minulém článku jsem psala, že Pražačky je seženou například v drogerii PeMi. Měli tam i kosmetiku Regina, tak jsem zkusila jejich vychvalované minerální oční stíny v odstínu 4 kovově fialová.





V lékárně v Krakovské mají vyprodej kosmetiky, nejzajímavější pro mě byla Biderma (škoda že se to netýkalo Avéne). Micerální vody už měli vyprodané, ale odnesla jsem si Bioderma Sébium Pore Refiner a pak ještě Bioderma Sébium Al krém (což je lokální přípravek na akné, jako asi dobrý, ale strašně smrdí :-D).


A ještě jeden nákup, který byl pro mě premiérou – z cosmetic-love.com jsem si objednala sadu vzorečků BB krémů. Rozhodla jsem se, že si koupím originální asijský BB, ale i po přečtení různých recenzí a názorů na jednotlivé asijské BB jsem nedospěla k jasnému rozhodnutí, který by byl zrovna pro mě nejlepší. A protože v té sadě vzorečků jsou všechny krémy, které mě zaujaly, budu nadšeně testovat! Jak vidíte, k výběru BB asijského krému jsem přistoupila zodpovědně :-).



6 komentářů:

  1. Tyhle gumičky jsou úžasné..já mám spoustu barev a velikostí..opravdu super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kam na ně chodíš? Já je nikde nemůžu sehnat!

      Vymazat
    2. Bude to překvapivá odpověď..ale k Vietnamcům :)) Mají je za 5 kč :)

      Vymazat
    3. Tak ale to tak překvapivý není :-D. U nich se někdy seženou hotové poklady za směšné ceny! Třeba dneska jsem si tam pořídila dvě super neonové čelenky, jednu za 8,- :-D. Jen musíš mít v okolí ty správné Vietnamce...

      Vymazat
  2. Super, tu kabelku ze světa shopaholiků jsme si chtěla objednat,ale bála jsem se, jak to bude probíhat a konečně někdo,kdo má zkušenost. Může se zeptat, jaký má ta kabelka rozměr? a zna vypadá alespoň trošku kvalitně?

    Děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozměry jsou cca výška: 39 cm a šířka: 34 cm. Je velká! V pohodě se do ní vejde A4 a jiné věci. Zatím jsem ji měla jen jednou a jsou moc spokojená. Vypadá fakt kvalitně, ten materiál se zdá docela trvanlivý a drží tvar. Kupovala jsem si ještě jednu v Ann Christina, která se inspiroval ZAROU, a u té mám pokaždý strach, že se poškrábe. To u téhle ne! To dlouhé uchi je odepínací a ta kratší ucha jsou tak akorát na předloktí nebo do roky. Jak říkám, kabelka působí bytelně, ale zatím jsem ji nějak výrazněji nenosila.

      Vymazat