čtvrtek 1. listopadu 2012

JEMMA KIDD Make Up School – Colour Match Concealer Duo, odstín light 02



Řekněte přede mnou slovo korektor na zakrytí kruhů pod očima za rozumnou cenu a je jen otázkou času, kdy se mi dostane do ruky :-D. Mám pocit, že hledám „Zlatý grál“ mezi korektory, ale myslím, že jsem se už smířila s tím, že korektor, který zcela vyzmizíkuje moje ozdoby pod očima se vyrobit nedá (stejně tak jako krém). Takže mám doma opravdu hodně různých typů korektorů, které jsou různě kvalitní.

Paletku duo korektorů od Jemma Kidd jsem koupila na www.plumfooleryshop.cz a narazila na ni víceméně náhodou. U PlumFoolery na FB stránce jsem ji viděla mezi jejími favority a okamžitě mě zaujala. Když se pak naskladnila maska Aussie, bylo rozhodnuto a už jsem objednávala tyto dvě položky! Balíček dorazil začátkem týdne, takže jsem paletku hned musela zkusit.

Balení:


Balení je podle mě docela elegantní, černé s se zrcátkem uvnitř. Podle mě je tato paletka praktická na cesty, protože tam máte jak korektor na kruhy pod očima, tak i korektor na pupínky a nepravidelnosti pleti. 



Odstín se mi na téhle fotce vůbec nepovedlo zachytit, ale alespoň vidíte balení uvnitř


Odstín:


Na e-shopu je v nabídce jen odstín light 02, což mi naprosto vyhovuje. Korektor obsahuje dvě barvy – na kruhy pod očima a na místa kolem nosu se používá světlý odstín, který je dorůžova, a pupínky či jiné nerovnosti pleti se zakryjí béžovým odstínem. Oba odstíny jsou velice přirozené, takže ten lososový na kruhy pod očima pouze vyrovná barevnost pleti, ale nekřičí na vás: „Haló, já jsem růžový korektor a mám eliminovat modrofialové zbarvení pleti.“ Ani se přes něj už nemusí nanášet béžový odstín (u těch barevných korektorů to tak dělám, že přes tu růžovou ještě nanesu béžovou), stačí ho jen přepudrovat. Dokonalý je ovšem ten béžový odstín – má stejný odstín jako pleť. Tím chci říct, že není ani moc dorůžova ani moc dožluta. Je prostě přesně zbarvený jako pleť.

vlevo - lososová, vpravo - béžová


vlevo - lososová, vpravo - béžová

Konzistence a nanášení:


Korektor se velice dobře nanáší a roztírá. Je tuhý tak akorát a pod očima nezanechává žádné mapy a minimálně se i vpíjí do vrásek. Ten růžový nanáším pod oči prsty. Úplně to stačí, štěteček není potřeba. Na ten béžový už používám štěteček, protože většinou zakrývám malé pupínky a nerovnosti, takže potřebuji, aby to bylo přesné. Ten béžový podle mě velice dobře kryje.

vlevo s korektorem, vpravo bez korektoru


Já jsem ho kupovala za 225,-.

Abych to tedy shrnula, tak musím říct, že tento korektor je opravdu super. Má příjemnou konzistenci, dobře se nanáší a rozmazává, na pleti vypadá velice přirozeně a obě barvy po nanesení splývají s barvou pleti.

2 komentáře: