středa 17. října 2012

Co jsem si konečně koupila a další říjnové novinky



Vše nové pěkně pohromadě


Také máte věci, kolem kterých dlouho chodíte a pořád nevíte, až nakonec neodoláte a koupíte si to? Tak ten okamžik nastal u mě. Dlouho jsem řešila, jestli si koupit bázi Lemon Aid od Benefitu. Nakonec jsem využila slevy 20% v Sephoře a koupila si ji (krátká recenze bude později). Další věcí, o které čtu všude pozitivní reakce, je tvářenka od Bourjois. Tentokrát jsem využila pro změnu slevu 30%, která je na levnější dekorativní kosmetiku v Parfumerii Fann. Nakonec jsem si vybrala odstín 33 Lilas D`Or. Už jsem si tuhle tvářenku (samozřejmě jiný odstín) kupovala někdy před třinácti lety a je úžasná (ano, pořád ji ještě mám a funguje!), strašně se mi líbila její vůně. Tahle je trochu na můj vkus převoněná, ale má krásnou barvu. Vážně! Je taková cihlovo-řůžová se zlatou perletí. A na tvářích vypadá krásně!






Tak tohle jsou ty dvě věci, které „jsem si konečně koupila“.

Když už jsem byla ve Fannu, využila jsem slevu 25% na exkluzivní značky a koupila si Bí Mât Cây Miracle Balm. Už mám balzám na rty, který je bezkonkurenční, takže jsem si řekla, že zkusím i tento léčivý kelímek.

A teď k dalším novým „obyvatelům“ mé domácnosti. Dnes jsem si koupila krásný svetr v H&M. Byl ze 799,- zlevněný na 300,- a má krásnou zelenou barvu. Navíc je moc příjemný. Jen se trochu bojím, že bude pouštět chloupky na tmavá trička, tak doufám, že to nebude tak hrozné.

V Oriflamu jsem si zase pořídila nové trio stínů z limitované kolekce Neo Chic. Jsou šedo růžové a mohly by být o něco více pigmentové, ale obecně nejsou špatné. Dále jsem si od Oriflamu koupila  rtěnku Oriflame Beauty odstín Purple Haze. Na fotce nevypadá tak výrazně. Ve skutečnosti je trochu tmavší, ale já si tento podzim nějak oblíbila tmavé rtěnky. A je moc příjemná na rtech.



Ve skutečnosti je ta rtěnka tmavší

Nové jsou i dva Rychleschnoucí laky od Avonu, oba jsou v zeleném odstínu (Lime Splater, Don`t Be Jaded). Laky jsou super, vydrží strašně dlouho, aniž by se ošoupávaly na koncích.

Ten vlevo vypadá žlutě, ale je zelený.


Poslední, čím se chci pochlubit je obsah taštiček Pandora v příspěvku o Dnech Marianne. Tak tenhle prstýnek s mým měsíčním kamenem (olivín, či peridot) jsem dostala od manžela ke svátku (pravda, před tím, jsem si ho sama vybrala a koupila, ale to byla jen výjimka, protože to bylo v téhle situaci nejpraktičtější). Je opravdu krásný!




Vzhledem k tomu, že mi začátkem týdne přišla výplata, nejsou tohle určitě jediné novinky za říjen :-D. 

Žádné komentáře:

Okomentovat