pondělí 3. září 2012

Magnetický lak na nehty


Co se týče nehtů, tak jsem na všechny nehtové ozdůbky ujetá, takže když jsem zjistila, že existuje magnetický lak, začala jsem se po něm shánět. Kamarádka, která ho už měla, kupovala nějaký dost drahý, kolem 300,-, což se mi za něj nechtělo dávat. Za normální lak proč ne, ale za magnetický, navíc když jsem tomu moc nevěřila...

Objevila jsem tedy mnohem levnější variantu kde jinde než u Essence. ALE – magnetický efekt žádný! Skoro jsem ten magnet nalepila na prst, takže jsem si trochu poškodila lak, ale proužky byly téměř neviditelné :-(. Dost otráveně jsem na magnetické laky zanevřela.

Ale když jsem viděla jako novinku v katalogu značky Christian Lay (Je to španělská značka na principu katalogového prodeje, ale ta značka u nás není moc známá, kdyby ji neprodávala kamarádka, ani o ní nevím.) právě magnetické laky za dobrou cenu (kolem 90,-). Řekla jsem si, že je zkusím, není to moc peněz, a uvidím. Teď jsem ho konečně zkusila a jsem jím příjemně překvapená a jsem z něj opravdu nadšená! Samozřejmě ještě musím vypilovat přikládání magnetu, ale obecně stačí dát magnet kousek nad čerstvě nalakovaný nehet, stačí taková vzdálenost, že se mi magnet neobtiskne do laku na nehty, a už se tvoří proužky! Pokud byste na něj někde narazili, jen můžu doporučit a efekt magnetického laku se mi opravdu líbí.

Jsem navíc ráda, že jsem konečně narazila na lak, který funguje. Po té špatné zkušenosti s magnetickým lakem od Essence, jsem přestala věřit tomu, že tyto laky fungují.





3 komentáře:

  1. Tohle vidím poprvé, slyším o tom poprvé a určitě to chci taky vyzkoušet. Fakt moc hezká manikura:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ano mas rpavdu, o Essence som aj ja pocula negativne komentare , ale tento lak vyzera bezvadne :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vidim poprve, vypada to sqele :-)

    OdpovědětVymazat