úterý 3. července 2012

Recenze: NIVEA Good-bye Cellulite 10 denní sérum proti celulitidě


Když se začíná blížit léto, snad každá začne řešit mnohem víc než po zbytek roku svojí postavu. Navíc jsme v tom aktivně podporovány všemi módními časopisy, které každý rok řeší stejný problém: jak rychle zhubnout do plavek, jak se zbavit celulitidy (Jen tak pro zajímavost, celulitidu „vynalezl“, respektive na ni upozornil, jako první časopis Vogue někdy v šedesátých letech minulého století a od té doby se začala řešit. Do té doby se o celulitidu nikdo nezajímal a pro nikoho problém nepředstavovala.). Miluju krátké sukně a kraťasy. Teď je toho v ulicích plno a já jen tiše závidím holkám, které mají kraťásky těsně pod zadek a jejich stehna jsou naprosto hladká! To musí být genetika! Protože jsou sice různé způsoby, jak se pomerančových dolíčků zbavit, ale dokonalé vyhlazení dá podle mě hodně práce a stojí to hodně peněz...

Já bohužel patřím do skupiny, která nemá zadek ani boku úplně dokonalé, takže se těsně před létem snažím dohnat, co se dá. A vsadila jsem na levnější variantu. Krémů proti celulitidě mám doma několik už z loňska, ale řekla jsem si, že zkusím ještě něco nového. A v regálu v obchodě vybrala NIVEA Good-bye Cellulite 10 denní sérum proti celulitidě. Dokonce to měli zrovna v akci, tak mě to stálo asi 160,-. Na řadu Good-bye Cellulite jsem slyšela dobré recenze a cena byla víc než sympatická.

Jak napovídá název, mělo by se to aplikovat deset dní. Na mazání se jsem obecně dost líná, ale když už má být výsledek ovlivněn pravidelností aplikace, tak to zvládám. Poctivě jsem se tedy mazala pravidelně každý den před spaním... Jaký byl výsledek prozradím za chvíli. Teď k tomu přípravku jako takovému.

Konzistence je příjemně gelová, hezky voní a aplikuje se pumpičkou a dobře se roztírá. Je toho málo, jen 75 ml (klasické krámy proti celulitidě mají mnohem větší obsah), ale to je proto, že se používá jen kratší dobu. Deset dní vydrží úplně s přehledem (stačí ho relativně málo)

A teď ty účinky. Je jasné, že se zázrak nekonal, hladký zadek bohužel nemám :-(. Ovšem nejsem tak blbá abych si myslela, že to na sto procent pomůže.
Kdybych měla shrnout výsledky:
  1. pokožka je krásně hladká
  2. stehna a boky se mi trošku vyhladily
  3. účinek moc nepozoruji na zadečku a nad pasem (v místě žeber na boku, dělává se tam takový ten nevzhledný faldík).

Pokud bych měla říct jestli doporučit či nedoporučit, tak bych výrobek spíš doporučila na vyzkoušení (na každého může účinkovat jinak). Za ty peníze to za to určitě stojí.

Já jsem tedy s desetidenní kúrou skončila a teď začnu vypotřebovávat zase starší krémy, které mám doma. Ale jen do příštího pondělí, protože od pondělí mám naplánovanou jinou desetidenní kúru proto celulitidě :-D. Vyhrála jsem totiž přípravek Liposvelte Express Body Kit od řecké firmy Mastic spa. Ten je na aplikování trochu náročnější, protože sada obsahuje čtyři přípravky, které se používají podle přesných pravidel. Více o téhle sadě se dozvíte někdy v srpnu, až ji vyzkouším a až se vrátím z dovolené!

PS.: V rámci testu možná bylo dobré udělat fotky "před" a "po". Tak to jsem ale zavrhla hned, svůj zadek na internetu vystavovat nehodlám :-D. Musí vám stačit moje slovo!

Krásné léto a účinnou likvidaci celulitidy!

V krabičce


Aplikuje se pumpičkou

Tak takhle je to velké

Popisek z lahvičky

4 komentáře:

  1. Já zatím celulitidu nemám tak mužu být klidná.Ale zajímaává recenze:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šťastná, třeba ji ani nikdy mít nebudeš a nebudeš to muset řešit :-D!

      Vymazat
  2. Za sebe můži říct,že já změnu pocítila ais po 6ti dnech mazání:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ono to vlastne aj splnilo co malo. Myslim ze to vyskusam. Tato recenzia ma na niveu navnadila. :) len nechapem preco si cakala ze ti to pomoze s donutom na bokoch. Ved to ani neslubovalo ze by malo. Inak na ten donut skus rotanu ten otocny kruh. Mne to zabralo tak si myslim ze by mohlo aj tebe. ;)

    OdpovědětVymazat