neděle 9. února 2014

Konečně! Štětce Real Techniques

Než jsem začala číst různé kosmetické blogy, tak jsem štětce neřešila. Prostě jsem si koupila jakýkoli, u kterého se mi líbila velikost a cena. Nebo jsem různé sady štětců dostala jako dárek u časopisu apod. Tak nějak fungovaly a já jsem jiné nepotřebovala. Jenže pak se dozvíte, že existují i štětce, které kromě toho, že jako štětce vypadají, mají ještě něco navíc. Nechci říct, že opravdu fungují, protože většinou obyčejnějších štětců to, co potřebujete, nanesete také (kromě stínů), ale jsou prostě takové luxusnější, hebčejší, příjemnější, nepelichací... prostě dražší. A když o jejich chvále čtete z různých stran, tak vám to prostě nedá!

Objednala si štětce Hakuro (recenze zde ) a pořídila si některé kousky během různých akcí v Sephoře. A jo, jsem s nimi spokojená. Hlavně štětec na stíny Hakuro je skvělý, štětce na sypké stíny ze Sephory mi už tak nevyhovují, ale zase je skvělý jejich štětec na krémové oční stíny.





Ale abych se konečně dostala k jádru tohoto příspěvku... Po štětcích Real Techniques jsem pokukovala delší dobu, ale pořád se nedostavil pocit, že je potřebuji. Až nedávno jsem si znovu pustila na youtube Světa podle LU video, kde Lucie mluvila o svých top štětcích. Tam zmiňovala mimo jiné i štětec na pudr a na tvářenku právě od Real Techniques. A já si najednou řekla, že si chci vlastně už dlouho pořídit nějaký větší štětec na pudr a že štětců na tvářenku není nikdy dost a šla jsem si ty štětce hned objednat :-D. A k Powder brush a k Blush brush jsem přihodila i Setting brush, po tom jsem koukala také dlouho! Objednávala jsem z českých stránek real-techniques.com a byla jsem moc spokojená. Cena mi nepřišla o moc vyšší než jinde a hlavně se jedná o český eshop. Měla jsem je druhý den doma! Jasně, že třeba na iherb by mě vyšly levněji, ale za ty nervy, jestli mi skutečně balíček dorazí, mi to nestojí. Objednala jsem si u nich štětec od Everyday Minerals, vyšel mě sice o stovku levněji než u nás, ale bála jsem se, že mi třeba vůbec nepřijde. A to jsem teď nechtěla riskovat, protože tato objednávka byla o dost dražší.





Štětce už mám dávno doma a jsou to prostě ňuňánci! Jsou opravdu úžasný! Tak příjemný a skvěle se s nimi pracuje. Takže RT určitě doporučuji!

3 komentáře:

  1. Tak ty vypadají krásně :) wow :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, prosim, kde sa daju v kamennom obchode v Prahe zohnat?

    Simona
    www.inlovewithmakeup.weebly.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já myslím že se v kamenném obchodě u nás sehnat nedají :-(. Alespoň jsem je nikde neviděla ani nenašla. nerada objednávám přes internet, tak jsem po tom dost pátrala, ale podle mě se dají objednat je přes internet. Každopádně s tím eshopem, který uvádím v článku, jsem moc spokojená.

      Vymazat